No...teď už to asi přímý soupeř nebude,protože Míra už asi bude jezdit o třídy výše(myslím výkonostně).Prosím Vás,zkopnul by mi někdo seznam přihlášených včetně historiků a dal to sem,nebo do SZ,protože mně nejde otvírat PDF.
Ještě k Petákovi. Má po celej rok docela slušně nabitej program a málokdo jede víc soutěží. V domácím mistráku se nějakej výsledek bude stejně škrtat. Soutěže jdou dost těsně po sobě. Nejen Pepík, ale i mechoši si občas potřebujou odpočinout. Podívejte se prosím, kdy končí první etapa a kdy se startuje druhá. Lehce spočítáte, kolik času je na odpočinek a řeči o bojovnících třeba rádi vezmete zpět.
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Srno, ač rád s Tebou rád a často souhlasím, teď bych jen upozornil, že podmínky jsou stejné pro všechny! Proti tomu,že jsou soutěže hned po sobě nenamítám nic,ale holt na tomto podniku půjsou všichni spát dost pozdě... A troufnu si tvrdit,že leckdo ani spát nepůjde
Plhusi, sice píšeš, že nesouhlasíš, ale já rozpor nevidím ) Snad jen v tom, že pro někoho je ten, kdo nejede na Barumku zbabělec (vím žeš to nenapsal ty) a kdo nejede Hustopeče (tos taky nepsal), není bojovník. Na toto jsem reagoval, nic víc
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
proti noční soutěži nic nemám a vždy se mi libyly tyto soutěže má to svoje kouzlo .Ale velice špatný je přístup od organizátorů k trénování jen do 18 hod.a není možnost si to oficiálně projec aspoň jednou v noci , určitě je rozdíl v jízdě po silnici ve dne a v noci - přibudou horizonty atd.. Špičkový jezdci před 30 lety i ty co napsali růzdné odborné knihy říkali noc se trénuje jen v noci a kdo to nedělá je na špatný cestě a zadělává si k velkému průseru. . Samozřejmě a to v poslední době je plno posádek , kteří jeli minimum RZ v noci a někteří vůbec a proto nemají s záludností nočných RZ zkušenosti. Je to můj názor a teď se do mne puste co je bezpečný.
Také plně souhlasím. Jsem zastáncem toho, aby v rámci možností byly při seznamovacích jízdách uzpůsobeny podmínky tomu, jak to bude vypadat při závodě. Takže umožnit aspoň jeden průjezd nočních RZ v noci, mít postavené pneumatiky/barely na retardéry a ne je jen mít namalované, mít přesně umístěné věcí ohraničující trať (třeba proti zkracování) apod.
hele, onehdá jsem byl na chřestíku v Ivančicích, pěstuje se i na hustopečsku? no, že bych spojil dvě příjemnosti. já bych si ho dal, až by se mi od huby kůřil o.