Tak co, dostane se Petter spolu s novým autem ze svého stínu? Poslední dobou mi připadá v rozhovovrech už dost rezignovaný a až příliš spokojený, když se mu povede bojovat o umístění v Top 5. Jasně, že za mnohé výsledky SWRT v posledních letech může trochu nepovedené auto, ale myslím, že by Petter poteboval pořádný kopanec třeba v podobě angažmá u jiného týmu.
No, podle mě auto, co má spoustu evidentních mínusů nemůže být top.
Je velké. je velké na malém rozvoru. Má motor před přední nápravou. Má boxer, který má daleko od sebe hlavy a tudíž velmi dlouhé všechny trubky a kabely a navíc je podle mě těžší než řadový motor...
Xsara taky ještě nedáno jezdila a vyhrávala a byla venku už od roku 2000... Prostě základní koncepce současného Subaru není nejnovější, ale taky není úplně mimo.
Petter není co býval auto taky en a to se nasbírá:) nepočítám že by zrovanv Solbergově případě došlo k extrem zlepšení příchodem new car:) to spíš bych věřil Atkinsnovy
Fakt je, že chystaná S14 má zpožďo víc než rok, vzniklo to ale při konstrukci sériové imprezy v Japonsku, ne u SWRT. Co je na Impre 2001-2007 koncepčně zastaralého oproti Xsaře?