Haryku, to nemá nic společného s WRC... Todle je základní popření fyzikálních zákonů, které říkají, že při určité rychlosti se s jakymkoliv autem do zatáčky už prostě nevlezeš.
Řekl bych, že havarovat v první zatáčce je především velmi hloupá chyba, ve které není třeba hledat žádnou další vědu, jako třeba jestli vůz nevychýlil z dráhy prudký poryv větru od prolétající mouchy nebo nedej bože, zda tam neležela na cestě slupka od banánu...
Hlásím návrat servisu, rozhovory byly tentokrát šťavnaté, mám i vyjádření Franze Wittmanna a Jacka de Keijzera. Za povšimnutí (spíše poslechnutí) stojí i rozhovor s Mitiou Dottou na téma Fiat a jejich výkony...
Francoisův výlet ven včera nenadělal tolik škod, veškeré zásadní problémy vznikly až při překonávání příkopy při návratu na trať. Nakonec to vypadá, že je i načatý motor, proto dneska nejede.
Tonda Tlusťák měl zase problémy, tentokrát tekla voda a motor se extrémně přehříval. Čím víc se snaží jen dojet do cíle na bodech, tím víc se auto kazí...