Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod PLuto » pát 11.09.2009 20:21

V servisu Vinyes bokem nejede... Vouilloz dostal defekt na stejném místě, jako Loix v prvním průjezdu. Garde šel ven, oba jsou OK, ale budou potřebovat jeřáb. Defekt dostal taky Burkart, Wilkse zlobila převodovka ještě před startem zkoušky, pak už se to jen zhoršovalo. Více v MP3, které snad Kuba brzo nahodí.
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 24242
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod Plhus » pát 11.09.2009 20:32

Tak doufám že Protoni mají náhradní almárku, ten dnešní 5 flek byl super! Moc pěkně jede Fontana,nečekal bych ho tak vysoko! Gardeho je škoda, zatím vodil Corsu nejlíp :(

A k Fiatu: no právě,věřím že by to ještě mohlo znamenat obrat v náladě "mafie" a zachování továrního týmu.
Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod Mates » pát 11.09.2009 20:38

PLuto píše:V servisu Vinyes bokem nejede... Vouilloz dostal defekt na stejném místě, jako Loix v prvním průjezdu. Garde šel ven, oba jsou OK, ale budou potřebovat jeřáb. Defekt dostal taky Burkart, Wilkse zlobila převodovka ještě před startem zkoušky, pak už se to jen zhoršovalo. Více v MP3, které snad Kuba brzo nahodí.

A nač tam jsi,když vůbec nevidíš závody? :lol: :)
https://www.facebook.com/pg/martinplesnikphotographer
Mates
S2000
 
Příspěvky: 4063
Registrován: stř 27.08.2008 07:18
Bydliště: Branky u Valašského Meziříčí

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod MichaelD » pát 11.09.2009 20:44

Jelikož začala zase škola, tak moc nestíhám, ale jak koukám, tak Mates jo. Musím fakt říct kamaráde, že jsi pako. Já jen čekám, co z tebe vždy vypadne. Jinak díky za informační servis Pluto, Kubo a Mirku.

Najivně jsem si myslel, že aspoň chvilku bude Tlusťák držet krok s Burkartem a Slavovem, ale jak je vidět. Jede opravdu udržovací jízdu. Hevia jede skvěle a mít dvě Škodovky na bedně by bylo super, ale cíl je daleko. Jak bylo psáno, je však doma a jinde by to asi tak slavné nebylo. Musím říct, že jsem potěšen například časy Ojedy či Ponse.
Mirek kecá ..., Vestakámo (-1000 Kč), spása vs. zpása, ...
Michael Daněk
MichaelD
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 979
Registrován: úte 17.02.2009 22:28
Bydliště: Liberec

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod Mirek Fric » pát 11.09.2009 21:06

Na to, že Ojedovo a Ponsovo auto mají kolem 350 koní, tak mi ty časy moc super nepřijdou. Alespoň se ale FIA může podívat, že výkon není to, co enkům chybí.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod kib » pát 11.09.2009 21:59

No, že jsou rychlejší, se jim upřít nedá. Proti Pechovi ve Zlíně o 7 desetin na kilometr...
kib
A/5
 
Příspěvky: 388
Registrován: úte 26.08.2008 20:10
Bydliště: Kroměříž

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod Karbonyl » pát 11.09.2009 22:20

Myslím, že srovnávat jakkoliv španělskou trať se zlínskou je hodně zavádějící. Ať už jde o povrch, profil, zatáčky...
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod kib » pát 11.09.2009 22:43

To je samozřejmě pravda. Ale i tak si myslím, že jsou podstatně rychlejší. Což ale neznamená, že tuto změnu předpisů schvaluju.
kib
A/5
 
Příspěvky: 388
Registrován: úte 26.08.2008 20:10
Bydliště: Kroměříž

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod Mirek Fric » pát 11.09.2009 22:51

Myslím, že pleteš dvě věci, a to plánovanou změnu předpisů FIA N4 a španělské předpisy N4 ;) To spolu nemá mnoho společného. Zatímco FIA N4 dostanou o 1 mm větší restriktor, tedy 33 mm místo 32 mm, tak Španělé jedou 36 mm, tedy o 2 mm více než WRC! Plus mínus autobus se dá říct, že nárůst výkonu by mohl být hruba stejný jako nárůst průřezu, tedy v případě nových FIA pravidel asi 5%, v případě španělských to ale je 27%.

Převedeno do čísel 1,05x280Hp = 295Hp ale 1,27x280Hp=355Hp. Je to jen nástřel, ale myslím, že by mohl být docela reálný.

Španělé mají povolené i další úpravy, zejména větší odlehčení auta.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rallye Princípe de Asturias 2009 [ME, IRC, E]

Příspěvekod sloní kýta » pát 11.09.2009 22:58

no, já bych to snad u 1mm zvětšeného restriktoru viděl i na víc - nebude jen vyšší plnící tlak, ale i otáčky....ale nástřel dobrý
S Urbany na věčné časy a nikdy jinak!
sloní kýta
A/7
 
Příspěvky: 2170
Registrován: pát 17.10.2008 14:58
Bydliště: JZ Chřiby

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků