Mirek Fric píše:Nemá pravdu. Sice motor EP6CDT je společný PSA/BMW, ale ten bude jen v R3 od Citroënu. V DS3 WRC bude podle rozhovoru s Quesnelem motor úplně jiný (pravidla umožňují stavbu speciálního závodního motoru). A hodně pochybuju, že by se o něj Citroën Racing dělil. Mini počítám, že použije motor BMW pro WTCC, které přechází taky na 1.6T.
Ano to Quesnel řekl, ale řiká se také důvěřuj, ale prověřuj, pokud motor nebude vycházet ze serie, má dost omezení a to že by Citroenu nevadilo? Navíc když mají už za sebou nějaký vývoj na současném bloku v R3, na kterém mohli stavět. Logická otázka je, co tím u Citroenu získávají, a proč to takto nelogicky nedělají i ostatní, protože o proti Citroenu ostatní začínají opravdu od nuly, ať BMW nebo Ford.
"Mini počítám, že použije motor BMW pro WTCC, které přechází taky na 1.6T." Tak jednoduché to určitě s motorem z/do WTCC nebude.

Dělil nedělil, motory 1.6T by měly továrny dodávat i soukromníkům nebo to už zas neplatí.
