Tomu nějak nerozumím. Kdo to teda všechno zaplatil? Araujo, o kterém se ještě nedávno psalo, že nemá peníze?
Mám pocit, že BMW dává najevo, jak mu je Mini a rally úplně ukradené. Prodrive může pokračovat ve vývoji (možná bylo BMW blbé zaříznout tolik soukromníků), BMW sice podšrtne homologaci, ale je jasné, že s tovární dvojicí Araujo - Nobre žádný velký úspěch nepřijde. A tím i reklama...
Tak neznáme program Prodrive samotnýho ... minimálně Sorda ... třeba pojedou to, co původně chtěli před startem sezony ... a to nebyl kompletní program ...
Možná někdo (třeba XYZ) ví, kdo je majitelem know how obsaženého v platné homologaci? Je to v tomhle případě Prodrive nebo BMW?
PetrWRC píše:Tak neznáme program Prodrive samotnýho ... minimálně Sorda ... třeba pojedou to, co původně chtěli před startem sezony ... a to nebyl kompletní program ...
Slovo "chtěli" není na místě. Oni na víc prostě neměli peníze.
Tak Prodrive má smlouvu s SWRT ... Campana pracoval na kompletní sezoně ... která třeba nebude, ale divil bych se, kdyby zůstalo jen u Monte ... a že nechaj sedět Sorda nevěřim ... Prodrive určitě pojede ... otázka co. A Projekt SWRT je na tři roky ne? Samo nevidíme do smluv, takže otázka, jestli by nakonec nemohl auta provozovat jinej tým ...
Dle mého na tom Prodrive jen vydělá. dvě auta co pojedou kompletní MS budou mít fest spotřebu karoserii a náhradních dílu. Z kterých zůstane Prodrivu dobře na kafe:) a Prodrive se může věnovat Danimu a ukazovat na vybraných soutěžích jak Mini jede a lákat další soukromníky.
P.s kolik mini wrc musí disponovat Ralliart Italy aby zvládl zajistit celý program 2 jezdců ve MS ? ( 4 auta ? 2x šoto a 2x asf, ?)