od Mirek Fric » pát 16.03.2012 17:29
A teď si představ, že by z MS před sezonou odešel Ford a Malcolm nedal dohromady peníze, aby mohl jet s M-Sportem (a že k tomu nebylo daleko). Rázem by se MS ocitlo v úplně stejné situaci, kde je teď IRC, když to zabalil Peugeot. V tomhle jsou oba šampionáty dlouhodobě obsazené jen dvěma konkurenceschopnými týmy, zranitelné úplně stejně. Pro MS je velká klika, že i přes průser s promotérem se Malcolmovi podařilo Ford v MS zachovat. Jinak by to bylo ve stejné ři.i...
Další věc je, že díky tomuhle "skvělému" tahu Peugeotu se možná úplně položí Kronos. Co jsem slyšel z Belgie, tak ti na tom jsou prachbídně a bankrot není daleko. Takže Peugeoti ze sebe nejenom udělali nadutce, co neumí prohrávat, ale taky nejspíš zabili svoji vlajkovou stáj (plus několik dalších jako třeba Peugeot Portugal).
Pro Škodovku je asi potom i marketingově lepší, když vyhraje Mikkelsen, protože jede za importérský tým (byť se o něm nedá moc mluvit jako o soukromém). Posílat k tomu na každý podnik IRC plnou tovární sestavu, aby v podstatě jen zesměšňovala soukromé jezdce, je pak úplně zbytečný overkill.