Tak Citroën se vyjádřil k problému ... chybu osazení jinou spojkou uznal. Údajně výrobce udělal sérii s nějakou úpravou, kdy v mechanismu jsou díly, ve kterejch neni otvor, kterej tam byl při homologaci. Druhej problém s turbem vysvětlil i v rozhodnutí o vyloučení, otvor pro turbínu resp. turbína samotná měla větší průměr než povolených 54,00+/-0,1 mm ... tady by se možná dalo vysvětlení pochopit - vliv vysokých teplot.
Spojka je jasná záležitost z hlediska vyloučení - byla jiná, než homologovaná. Pochybuju, že by Citröen použil špatnou omylem. Spíš bych to tipoval na řešení probému se spolehlivostí (nevím ale, co konkrétně na ní bylo jiné). Dokážu si představit, že třeba mohli změnit průběh motoru nebo řadící program a po tom mít v testech problémy s životností spojky, tak ji upravili (jen nápad).
U turba je zřejmě trošku větší průměr turbíny než je tolerance. Tam ale opravdu může jít o to, že lopatky prostě odtekly zatížením. Turbo je, pokud vím, pro všechny týmy stejné - jednotné od Garretu, takže je možné, že by takový problém měli všichni, kdyby je rozebrali.
Show must go on? Jsem zvědav co bude, přece jen, není to nějaká banalita jako jiný tvar podložky (nebo co to měl Máca) tak není důvod vylučovat. Minutková pentle by to spravila:)
ze statistik jeste pomerne zajimavy fakt, ze poprve od roku 93(Cunico, Remo) vyhral soukromnik, a Mads je teprve druhy nor, ktery vyhral a co se Prsta tyce, tak srovnal nejlepsi cesky vysledek Kresty(tdc+cat 05) a Kopeckeho(cat 06), ale zaroven je to nejlepsi ceske umisteni na sotoline(predtim 6.Kresta, sar,cyp,gb a aus 05)
michalsvk píše:a toto bude oříšek pro Pluta a určitě by na to upozornil ,na bedně je jezdec (Petter) který využil pravidel rally2 nebo jak se to menuje
Tak to zase není nějakou extra novinkou. Hned druhý rok používání tohoto pravidla se podařilo Loebovi (monte 2006) jít ven na poslední RZ prvního dne (tehdy za to byla ještě penalizace 5 minut) a v cíli byl nakonec druhý jen minutu za Gronholmem. Mít soutěž o nějaké 3-4 erzety víc, tak by možná pojel i jeho. Jinak za sebe musím říct, že nějakým extrastaromilstvím netrpím a na rozdíl od Todta mi systém superally vůbec nevadí. Naopak je super, že i v sobotu a neděli jsem se mohl koukat na parádní jízdu Latvaly, Solberga nebo Tannaka.
To mě naopak superally vadí hodně, a to ve formě jenom pětiminutové penalizace za neodjetou RZ. Stává se z toho tak fraška, že jezdec klidně může třikrát za soutěž odstoupit a stejně ještě může brát body (ať už tragický Nobre do týmů nebo v rámci SWRC). V tomto se mi líbí systém použitý v ČR nebo ME - ano, po odstoupení můžeš pokračovat, ale boduješ maximálně o bonusové body, ne o celkové pořadí. Je fakt, že nebýt superally, tak na řadě soutěží už nemá v poslední etapě kdo jet (obrazně řečeno).