PLuto píše:...Každopádně je velká šance na znovunastartování úrovně rally obecně. Ať už je to odchodem Loeba, příchodem nových automobilek, novými promotéry MS i ERC...
Platí tohle stále i po oznámení od Fordu? V roce 2013 opět jen 2 továrny, a co v roce 2014? Nebo je možné, že by došlo k znovuzrození MS na bázi soukromých týmů?
Já jsem ohledně MS trochu skeptik, po včerejšku zvlášť, protože podobně jako Škoda "vymazala konkurenci" v IRC (to jsou prosím jejich vlastní slova), se bojím, že se něco podobného stane v MS s Volkswagenem. I když fandím Hyundai a Toyotě, nedokážu si představit, že by byli hned po svém nástupu držet krok. VW do toho jde s neskutečným budgetem a jestli Ford vycouval teď a Citroën vycouvá za rok, tak bude MS šampionátem jedné (dominantní) značky...
Ideální by samozřejmě byla varianta, kdyby Ford "jen" vypadl jako sponzor, ale M-Sport fungoval normálně dál. Wilson si to takhle plánuje a dost možná to tak i dopadne, takže fordích aut třeba zůstane plus mínus stejně. Každopádně se domnívám, že za současný krok vedení Fordu jistě může i FIA, která právě hlavně Ford a Citroën v poslední době nejvíc šponovoala s nevyřešeným promotérstvím. To se teď sice vyřešilo, ale pro Ford zřejmě příliš pozdě.
Kdyžtak mě poupravte v mém uvažování, ale co Prokop získá prodejem Fiesty? Ford příští rok nebude ofiko tovární tým, ale Citroen taky po sezoně 2013 skončí v MS. Citroen zase bude o chlup dražší než Ford nebo ne? O MINI asi neuvažuje ze stejného důvodu, tedy nejistota dalšího vývoje auta. Jak je to tedy?