Mates píše:A ještě jeden postřeh k soutěži...asi 40 min. před prvním autem na městské jsme s taťkou chtěli jen přejít cestu, nejezdila ani žádná auta...a pořadatelé už nás prostě nepustili a sprostě nám vynadali...tak jsem říkal, že s tak nesmyslně vypáskovanou tratí, takovými pořadateli atd. se snad už nic nemůže stát, že už to ani není možné...a ono stejně...přitom bylo vypáskováno o dost paničtěji než třeba na Vsetíně...když jsme tady stáli uvnitř vracáku, kde auto mělo prakticky nulovou rychlost a ani se nestihlo rozjet, cca 40m od cesty...navíc za křovím a zastávkou...i to je jedna z možných příčin Místo toho, aby se v takových místech, kde to doopravdy relativně bezpečné je(na rally není bezpečné místo), nemohlo vypáskovat doopravdy tak, aby byli ti lidi docela blízko cesty...není pak jedna z příčin to, že hledají jiná místa, která jsou jakkoliv nebezpečná, ale hlavně že jsou blízko cesty A proč omezovat mladší jezdce na silných vozech? Kolik měl třeba Máca, Bujda, ale hlavně Mirek Jakeš a Martin Koči, když sedli do Evo IX? A ani moc km někteří z nich v rally neměli odjeto...
Možná by stálo za to snížit maximálku aut třeba na 170 km/h, proto že s těmi našemi rychlími a uskákanými tratěmi těžko něgdo něco udělá.