Rebbyman píše:Posádky samy svou účastí ukazují, který směr (pravidla) má smysl.
Rebbyman píše:Zhoršit? Už to nebudu řešit. Mně stačí fakticky srovnat loňskou sezónu MMČR a tytéž podniky MČR letos. Posádky samy svou účastí ukazují, který směr (pravidla) má smysl. Nazvi to jak chceš, ale trojnásobek účasti nazvat zhoršením je opravdu odvážné. Přece kvůli jedné soutěži nezabiju zbytek mistráku, který tak ožil. Žijte dál v přeludu, že tu není důležitější soutěže, než Barumka a že všechno se musí přizpůsobit jí.
Mirek Fric píše:Teď si vezmi, že kdyby nejeli Kopecký s Pechem a Dohnalovi fungovalo auto, tak naše nové řády nedovolují nikomu si srovnatelné auto ani pořídit. Jestli Ti to přijde fér, tak mně teda ani omylem.
Mirek Fric píše:To, že na Barumce část posádek MČR bude klasifikovaná v MČR, ale ne absolutně je další výsledek změny řádů, protože v době, kdy se připravovaly, tak Barumka v tom ME jaksi už pár desítek let byla.
Mirek Fric píše:Nevím, jestli je úspěch mít víc posádek v dvoudenních soutěžích, když se na úkor toho zcela zničily ty jednodenní.
Karbonyl píše:Přijde mi to jako historický brek nad mlíkem, které se rozlilo, ale už dávno vyschlo. To, že byl zákaz WRC v regionech špatně, o tom nemá cenu debatovat, to víme všichni. Ale jaký by byl scénář, kdyby se to nestalo? O šest let později by stejně jako v roce 2004 mohli majitelé dvoulitrů lamentovat, že je musí vyměnit za šestnáctistovky. Třeba. Nevím, je to hypotéza, kterou je už podle mě bezpředmětné se zabývat.
Karbonyl píše:V souvislosti s MČR mi ale stále leží hodně v žaludku aktuální situace ohledně WRC v Čechách, forma jejich povolení je prostě divná. Povolily se napůl proto, aby v MČR mohly dojíždět doposud provozované vozy, dobrý nápad, nakonec to ale třeba na Bohemii vypadalo tak, že polovina WRC na startu stejně byla nově pořízená. V tomto kontextu stále nechápu tu onanii s povinnou registrací a testací v ČR do konce roku 2014 a dál no chance. To mají být rovné podmínky?
Karbonyl píše:Co se R-tříd týče, ty jsou na světě již téměř deset let a od začátku se vědělo, jak to má do budoucna vypadat (R1 až R5 + WRC pro MS). To, že pořád jezdí hodně klasických áček a enek je do jisté míry způsobeno tím, že FIA paušálně tyto vozy prodloužila, přičemž většina z nich by v normálním režimu homologace (konec výroby +5 let) už dávno skončila - příkladně třeba Lancery Evo IX, o hondách nemluvě. Takže rozhořčovat se nad tím, že by po vyškrtání áček a enek z aktuálních startovek zbylo jen pár erek, je podle mě nefér, protože právě díky rozhodnutí FIA ty auta jezdí dál. Ovšem paradoxně i kvůli tomu je těch erek málo, protože týmy prostě nemají potřebu do nich jít - proč ne, když můžou stará auta jet, ať jedou.
Karbonyl píše:Hlavní zádrhel letošní barumky opravdu vidím na ose Praha - Paříž, kde se prostě tříští jednotlivé předpisy. Dlouhé roky byly ty české kompatibilní s těmi mezinárodními, tím, že se MČR pro letošek otevřelo, se dalo vzniknout nové třecí ploše.
Karbonyl píše:…znovu opakuju, že všichni ve Zlíně mohou startovat a bodovat se svými obvyklymi vozy a se svými obvyklými licencemi. Taková možnost tu léta nebyla.
Karbonyl píše:Stejně tak souhlasím s tím, že podnik ERC nebo dřív IRC nejde udělat bez národního mistrovství
Karbonyl píše:Poznámky typu, že barumka dlouhodobě škodí českému mistráku, mě upřímně uráží.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků