Několik fotogalerií:
http://www.ikebana.estranky.cz/
http://www.rallyesportfotos.de/
http://emk.cz/?p=751
http://www.petr89munzar.hostuju.cz/fotogalerie.htm#bohemia08
http://www.pprklub.estranky.cz/fotoalbum/zavody/rallye-bohemia-2008-historic-show
Mirek Fric píše:Zdravím po Bohemce. Obvyklé shrnutí
Shakedown - Byli jsme u podjezdu pod dálnici na samém konci. Dlouho se nic nedělo, velké mezery, jezdilo maximálně 15 aut. Nějaké krizovky byly kvůli velké louži, např. Tarabus, lehce Odložilík nebo Vágner. Na shaku jasně nejrychlejší Kresta, velmi agresivně Jones a Nyman. Značně vázla organizace, po cca 200 metrech shaku projela tam a zpět pošťačka na kole a v jednom směru nějaký místní obyvatel ve Formanu. Počasí vázlo ještě víc a byli jsme solidně mokří.
V servisu jsme po shaku obdivovali hlavně Quattro S1 (škoda, že nejelo po klasických RZ), většinu historiků, pokecali v servisu u Valdy a pak dlouho očumovali u Angličanů MG. Zajímavé je, že MG jede na tlumičích Exe-TC, které byly např. na Fialově Lanceru z Itálie a byly brzy vyměněny za Reiger.
RZ1 Vinec, Podkováň u pivovaru - Nijak moc akce. Zdechly zde 2 ze 3 dieselů (Dvořák zaparkoval do pivovaru, Urban se ještě odplazil zanechávajíc malou louži oleje a cosi kutálející se po cestě). Bokem ze špičky jen Trojan. Nejdivočejší byl Čermák, který do odbočení přilétl v podstatě pozpátku. Historici moc pěkní, někteří taky krizovky, probrzdila žlutá Š120S a oranžová Tatra 603. Volta dělal kolečka a poněkud vyděsil Hauglanda, co se přiřítil za ním. Diváků celkem slušně. Pro srovnání rozdíl mezi Krestou a Pechem byl cca 2,5 vteřiny ve prospěch Kresty. S pořadateli žádný problém.
RZ4 Staroměstská, ostré esíčko do cíle - Tak toto byl tip soutěže! V první zatáčce byla veliká louže, za ní asi 3 metry trávy, kupky dřeva a plot zahrady. Děly se věci První přilétl Kresta, brutální brzdy, vlétl do louže a šel ven. Nic moc nebezpečného, ale pomalé to bylo. Za ním přilétl Pech a udělal úplně to samé Následovala série krizovek, kdy se postupně vycákala louže, ale o to víc tam bylo bordelu. Votava a Emil atakovali neúspěšně dřevo, Dunovskému to po výletu chcíplo asi 10 metrů od cíle. K hodinám měl nejblíž Červenka. Velmi pomalu a opatrně Gavlák a Trněný. Naopak brutálně, ale bez sebemenší krize Nyman s Fiestou. Všechny S2000 bez krize, naopak skoro všechna enka krizovka. Velkou šou zde předvedli i někteří historici. Š130 RS bez nárazníku jela rovně až skoro do plotu. Saab T16 vypustil obrovský plamen z výfuku, aby v zápětí skončil v hodinách, další hodiny jedna Š130 LR. Brutální průjezd Tatra 603! Krásně taky Šimurda. Ale největší mega byla poslední Š130 RS, ale nevím, jestli to byl Sum nebo Haugland, který to projel plynulým dvojitým driftem. Divácká návštěva slušná. Hezkou kulisu dělalo každou chvíli startující vlačné letadlo se zapřeženým kluzákem nad našimi hlavami. Neměřil jsem. S pořadateli žádný problém, akorát nějací Pražáci v černém offroadu to střihli napříč letištěm, evidentně je ani nenapadlo, že tam každých pár minut startují a přistávají letadla...
RZ7 Sychrov, hřeben nad Pelíkovicemi - Moc hezky Kresta a Pech, zbytek za nimi s odstupy, co byl šly měřit kalendářem. Valdovi auto evidentně moc neodjíždělo do kopce a podle zvuku měl stažené ALS. O šou se postaral Jelínek, který nedobrzdil a v plném kapupu to poslal mezi dvěma stromky do louky. Asi 150 metrů sekal trávu na plný plyn než se vrátil o kus dál na trať. Zafandili jsme historikům a přesunuli se na pizzu. Na tomto místě bylo málo diváků. Pro srovnání rozdíl mezi Krestou a Pechem byl cca 1 vteřinu ve prospěch Kresty. S pořadateli žádný problém.
RZ11 Chloudov, divácké místo na stráni nad přejezdem hlavní silnice - Podle zvuku na přejezdu hlavní tahali ručku jen Trojan a mladý Semiš. Pravý vracák do kopce všichni čistě, za ručku tahal jen Běhálek, nutno říct, že jeho průjezd působil rychle. Odtud jsme prchli dříve, takže žádní historici, škoda. Během RZ dvakrát na krátkou dobu pršelo. Podle stopek zde byl Kresta o cca 2 vteřiny rychleji. Bieltvedt pomalinku na blinkry. Votava již zmiňované rozbité sklo. S pořadateli žádný problém.
RZ14 Návarov, most v návarovské rokli - Docela málo diváků a ještě méně aut. Valda, Trojan, Bieltvedt, Běhálek, Šlehofer, Kůrka a někteří další tahali za ručku. S pořadateli žádný problém. Orsák na blinkry a pomalu. Zedník totéž.
Co se MG týče, tak podle mého názoru rozhodně nejede motoricky hůř než Fiat. Jones se v pátek poněkud hledal, ale v sobotu tahal moc pěkně, dokud ho nezastavil posilovač. Škoda, auto je to krásné a přál jsem mu, aby dokončil. Bieltvedt se hodně trápil s defekty a technikou, jinak ale jl docela pěkně. Největší dojem na mě ale zanechal Nyman s modro-bílou Fiestou N3, který předváděl velice agresivní jízdu a jeho časy svědčí o všem. S o nějakých 30-40 koní slabší Fiestou se, na tratích, kde nikdy nejel, držel dvojice Křížek, Smékal.
slejska píše:Cus lidi.Jsem trochu amatér a potřeboval bych poradit.Do jaké skupiny by patřila Mazda 323 r.v. 1991? díky moc
slejska píše:Cus lidi.Jsem trochu amatér a potřeboval bych poradit.Do jaké skupiny by patřila Mazda 323 r.v. 1991? díky moc
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník