kubanec píše:To je fakt škoda, že se kluci bojí vyjet ven.. By měli alespoň srovnání jak na tom jsou v neznámém prostředí... A Pech v Porsche to je pro něj škoda.. Měl jet raději Evropu s nějakou R5
Porsche, když už ho máš, je docela levné auto na provoz (někteří tvrdí, že na úrovni R2). Je výrazně levnější než R5. Pochybuju, že by se za stejné peníze, co stojí celý R-GT cup dalo v ME s R5 dokázat cokoli, co stojí za pozornost. RRC jsou naopak velmi drahé na provoz (v podstatě je to WRC) a je možné, že za náklady na R-GT cup bys odjel s RRC třeba jen jednu soutěž. U R-GT je největší finanční záhul pořízení auta a ta "homologace". Vlastní provoz už nákladný není.
sloní kýta píše:Znovu opakuji - na Pecha s Porsche se opravdu těším. Bude to něGdo, kdo umí a konečně ukáže jak se s takovým autem dá jde jezdit, nedej Bože závodit. Konečně důvod proč po pár letech navštívím Český mistrák!
Viděl jsem v Ypres s R-GT na živo Dumase a Delecoura a žádné velké terno to není. V zatáčkách a na hrbolech je Porsche proti S2000/R5 jak zpomalený film, dohání to na rovinkách. Díky kontrole trakce (u Dumase určitě je) se navíc nekonají ani žádné drifty (S2000/R5 driftovaly mnohem víc). Díky restriktoru není ani žádný extra úžasný řev motoru (zní to celkem hezky, ale rozhodně ne tak jako třeba auto Olafa Dobberkaua z Německa).