od PLuto » pát 09.10.2015 21:42
Tak jsem si projel i šestku a pětku. Šestka je první půlkou na asfaltu. Hodně široký a celkem i rychlý, charakterem mi to hodně připomíná Rally Bulgaria. Druhá část je na šotolině, ale extrémně rychlá a čiroká s jen pár zatáčkama a asi třema vracákama. O něčem svědčí to, že na té šotolině jsou tři retardéry... Kdejaká příjezdová cesta je pěknější, než tohle.
Úplně přesný opak je RZ 5. Společně s mykénskou zkouškou je to královna letošní Acropolis (nemůžu soudit RZ 1/2, tu jsem nejel). První část je na trochu širší sotolině a výjezd do kopce skoro po vrstevnici, zhruba v půlce však výrazně mění charakter. Vjíždí se do hodně úzkého, uskákaného a rozbitého - a hlavně na extrémně klouzavé červené šotolině. Jestli tam zaprší, tak to dvoukolky nemají šanci projet...
Celkově je harmonogram poskládaný divně. Nejdřív jedou posádky 91 km přejezd po ose na slavnostní start do Athén pod Akropoli, pak se přesouvají na RZ 1, před kterou je přezouvačka. Po RZ 1 jedou do servisu, aby se pak vydali na noční RZ 2. Druhý den se jedou čtyři RZ bez servisu, jen se dvěma dodatečnýma tankovačkama (kde budou mít mechanici problém to mezi nima stíhat), přičemž z těch čtyř RZ jsou dvě extrémně rychlé (první a poslední), ty dvě prostřední jsou mnohem pěknější. Každopádně ani diváci nemají šanci stihnout víc než jednu zkoušku v rundě...