Před dvanácti lety na tomhle místě zemřel divák (dítě) a takto tam vypadá bezpečnost dnes... I letos se tam stala nehoda, ale auto (Clio R3) naštěstí zůstalo mezi těmi valy.
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12183742_517287808448258_5419000472956751899_o.jpgCondroz, ač velmi atraktivní na koukání, je jedno velké čekání na průser a ani smrťák s diváky dva roky zpět na tom nic nezměnil. Z rally, na kterých jsem byl, je tahle suverenně nejšílenější z pohledu bezpečnosti diváků. Davy větší než na jakékoli jiné soutěži a neřízené absolutně nijak. Když jsem tam v roce 2008 byl, tak se naprosto běžně stálo na trati a rozbíhalo se až před auty...
Jinak výsledky tohohle jako vždy velmi bahnitého závodu...
1. Cherain (DS3 WRC) 2:14:01,2
2. Lefebvre (DS3 R5) +1:41,3
3. Bonjean (C4 WRC) +4:10,3
4. Baugnet (Fiesta R5) +4:46,2
5. Matton (DS3 WRC) +4:57,5
6. Allart (Fabia WRC) +5:48,5
7. Dilley (DS3 R5) +6:16,5 (první start v životě s čtyřkolkou)
8. Princen (208 T16) +6:44,2 (4 minuty měnil kolo)
9. Serderidis (DS3 WRC) +9:53,0
10. Collard (Evo X) +10:17,8
11. Muller (DS3 R5) +10:18,1 (velké zklamání, jak se asi cítil, když mu šéf dal skoro 5,5 minuty?)
12. Monford (Fiesta R5) +11:30,2
13. Vanneste (Fiesta R5) +11:52,6
14. Demaerschalk (DS3 R3T) +12:30,5 (v dvoukolkách bezkonkurenční)
15. Albert (Evo IX) +14:36,2
A ještě komentář Verschuerena k letos už několikátému odstoupení na technickou závadu (poloosa):
DS3 R5 je skvělé auto, ale je postavené z čokolády.