Čejda píše:Slova Martina, že to není těmi jezdci, ale jen autem mě dost vadí. Ať si koupí Loňské Polo a zajede 4. místo za továrními Volkswageny, pak tomu budu věřit.
Ale všichni víme že k tomu aby byl člověk mistr světa musí mít nejlepší auto, nejlepšího možného spolujezdce, nejlepší podmínky, nejlepší inženýry a samozřejmě sám musí patřit mezi absolutní špičku na všech površích. Pokud se to všechno sejde tak prostě bude vyhrávat závody a šampionáty.
Exkluzivita WRC je kravina jak vrata. Nicméně WRC je nejvyšší kategorie a měli by tam být nejlepší auta a automobilky by měli mít možnost postavit nejlepší možné auto jaké umí. Chtělo by to více výrobců pneumatik než jen Michelin, dvě auta na Pirelli a jedno auto na Dmacku. Podpora soukromníků nikdy žádná nebude, ani ze strany továren tak ze strany FIA.
Souhlasil bych i s tím aby se z R5 stala nejvyšší kategorie. Raději se totiž podívám na jednoho Evanse, Tempestiniho nebo Grondala s R5 než na deset Bertelliů s WRC......
Tak to se raději podívám na Ogiera, Latvalu, Mikkelsena, Meeka, Ostberga, Neuvilla atd. ve WRC než na kteréhokoliv zmíněného s R5. Bertelli je špatnej příklad, takových tam nejezdí mnoho, v R5 jich je daleko víc.
Jinak co se atraktivity WRC týče, výsledkově je to asi trochu nuda, alespoň v boji o titul a vítěze rally, ale pro diváka u trati dle mého nemá v žádném jiném šampionátu konkurenci.
Abych nebyl offtopic, tak musím souhlasit s těmi, které Martin svými prohlášeními už před nějakou doubou přestal bavit.