od Červ » ned 25.08.2019 07:55
No já si myslím, že by to mohlo být zajímavé. Protože to vynese dle mého spoustu zanedbaných otázek. Jednak na rally je větší šance, že s tím někdo "pořádně" řízne. Pak bude zajímavé, jak budou indikovat elektro závadu a jestli se na auto může a nebo nemůže šahat. Jestli budou mít všichni pořadatelé gumové rukavice nebo, jestli bude třeba gumový pás na autě, aby se dalo auto vždy tlačit. No a to se ani nebavím o hasičích a kolikrát i několika hodinovém hašení baterií...
Co se týká nabíjení, tak to vždy probíhalo na Formuli ve speciálním stanu a jsem zvědavý, jak skloubí servis a nabíjení. V tomto by mě připadalo nejrozumnější nabíjet v době přeskupení, ale víme, jak se kolikrát přeskupení krátí... Koneckonců to i ukáže, jak na to budou reagovat lidi při přecházení tratě, když auto nebude slyšet.
Pozn.: toto jsou otázky inspirované formulí student... a opravdu jsem zvědav, jak to bude vypadat...
Jinak od Opelu docela pěkná strategická volba. Hlavně tím získá tým know-how a bude připraven v případě změny koncepce rally pracovat s vozy na tento pohon.