od pelikan » pát 19.06.2020 12:41
Pluto oceňuju tvé poslední příspěvky. Ty mají myslím poradnou hodnotu do diskuze na rozdíl od výkřiků já to věděl apod. Na těchto komentech bych ubral. Vím, že jsi hodně informovaný nic nechceš propálit předčasně o tom jsem nikdy nepochyboval. Kupodivu měly vždy pro mě větší hodnotu příspěvky tzv. po akci. Když jsi trochu zvedl oponu. To je super.
Teď k tématu. Psal jsem to možná tady možná jinde už nevím. Pokud se zde budu opakovat tak se omlouvám.
Jak už psali předřečníci je to šance, ktera se už asi nebude opakovat. A podle mě ma cenu do toho jít. Jsem neinformovaný pouze fanda a tak si tento názor snad mohu dovolit.
V MS se v minulosti i pravidelně pořádali podniky s velkými problémy a to jak finančními, tak bezpečnostními. Tady nevidím moc věcí, které by opravdu hovořili proti.
Co se týká kilometráže, tak letos už se zkracovalo o hodně a i jen týden dopředu a podnik se odjel. Jakou měl sportovní hodnotu v porovnání s jinými ročníky je věc jiná. Barumka slaví výročí a v ramci toho žádali pořadatelé o výjimku a možnost navýšit kilometráž oproti tomu co má mít podnik ME. I jinde uvažuji o konání jen dvoudenní soutěže. Nestálo by za to se třeba spojit s Valaškou nebo Kopnou? Něco ve stylu dohody tuším estonských pořadatelských týmů? Výjimečná doba si žádá výjimečná řešení a já myslel, že my jsme v improvizaci machři.
Celkově je stále výjimečná situace a to, že někdo jedná a třeba se dohodne, vůbec neznamená, že se podnik odjede. Může být zahlcena nemocnice v místě konání pacienty s covidem a pořadatel má po hehe.
Infrastruktura v okolí. Opravdu jsou na tom ostatní, současní, nově příchozí i nedávní pořadatelé o tolik moc lépe?
Četl jsem tu, ze ve Zlíně se dělá plno papírové práce pro MS to tohle nelze využít?
Ano alfou a omegou jsou finance, ale nehledali by se lépe i na těch nejvyšších místech s vidinou pořádání sportovní akce excelentní úrovně? Ať se ne mě zdejší přispěvatelé nezlobí, nad WRC já osobně vidím už pouze F1.
Belgičanům podle mě ve vyjednávání pomáhá účast jejich pilota aspirujiciho na titul. My tu taky přece máme tři špičkové jezdce, kteří byli hodně úspěšní v MS ať již privátně nebo v továrním týmu. Máme zde tovární tým, byť "pouze" v kategorii dříve R5. Tohle všechno přece není uplne málo.