Walach píše:On pan J. Dohnal má mimochodem skvělý výstup i v aktuálním vydání Rally magazínu, viz příloha.
Vezměte si příklad z ostatních "srdcařů" organizátorů, radí pořadatelům Barum Rally srdcař Jan Dohnal, který na soutěži samotné za celou kariéru nestartoval...
česká rally je plná příběhů!
Krajane, s většinou tvých příspěvků souhlasím, tady ale musím silně oponovat. Ostatně mám pocit, že se "nám tady rozšířil takový nešvar", že jakmile se někdo ozve proti barumce, je podroben tvrdému kádrování. Jeden je "jen" gentleman driver (ač prioritní jezdec ASN), druhý zase není "srdcař" a nemá co barumku kritizovat, protože na ni nikdy nestartoval. Když mi jiný jezdec řekne, že "se nás úplně sprostě vysr..., bylo pět volných týdnů a my mohli závodit" (od člověka ve věku 40+ bych čekal už trochu mírnější emoce, asi byl fakt naštvaný), a jiný kámoš, s kterým se o tom bavím, se jen pousměje a říká, že "ve Zlíně šlo vždy hlavně o peníze", tak se mi v tu chvíli blbě oponuje s tím, že je tam řada kluků, kteří jsou fajn a zapálení pro rally, jen prostě starý pan Regner rozhodl ... Jména tu nebudu sdělovat, asi by nebyli rádi, navíc ten první je "jen" prioritní jezdec a druhý kluk, co dá ročně cca 30 rally (půlku jako divák a půlku aktivně), ale barumku jel jen jako mitfára. Ti by to tady nejspíš taky schytali ...
ps: J. Dohnal startoval až do 2014 pravidelně pouze ve sprintech, od roku 2015 má focuse a s tím ve Zlíně tak max. vzadu v národním mistráku. V 2018 jsme se na barumce potkali ve Slušovicích (ostatně to, že se jede závodník koukat na rally, je pro mne známka určité srdcařiny, protože řadu jiných baví závody max. tak jen za volantem), no a já ho špičkuji, když už konečně přijede do Zlína závodit. Odpověděl logicky - mám napjatý rozpočet, barumka by mne stála 2x víc než jiná rally a startovat někde vzadu s tím, že nevím, kolik erzet pojedu a kolik se jich bude rušit, to se mi nechce, radši si dám Pačejov. Na otázku, že by mohl získat hodně bodů do MČR (x1,5), odpoví - víš, mně je vcelku jedno, jestli budu celkově šestý nebo čtvrtý, já si chci hlavně pěkně zazávodit. No a když to vezmu se svého sobeckého pohledu diváka, tak na Pačejově ho uvidím čtyřikrát za jeden den závodění, na barumce tak max. třikrát za celé závody ...
pps: souhlas s Karbonylem, že přes prioritu by měl jezdec startovat tam, kde se svým vozem patří, ač Haryk uvádí příklady, že dříve se sestavovaly startovky čistě dle priorit (+ ještě přidávám případ Martina Knajzla s dvoukolkou Octavií, taky ho dávali dopředu mezi wéercéčka). Už jenom kvůli objektivitě by neměli dva přímí soupeři jako J.Dohnal vs. R.Dohnal startovat od sebe 15-20 minut ...