pelikan píše:No má i nemá. Já v tom vidím podobnou situaci jako když ŠM poprvé představovala tehdy S2000. A protože nikdo nevěděl jak to pojede alibisticky říkali my nemáme řádný tovární tým s pravidelnými starty, ale budeme se soustředit na zákaznický program. Podobnost vidím v jakési neochotě jít do rizika.
Pak také plno fanoušků vidí jak moc mladých seveřanů tovární tým ŠM vypiplal až do nejvyšší ligy. Ale o české kluky se nějak moc nestarali. Myslíš, že by to neutáhli? Já myslím, že levou zadní. Toto je názor můj. A Dominikovi těch pár zelených proužků na autě navíc přeju a snad to dotáhne co nejvýš.
A jak prosím Tě ŠM vypiplal mladé seveřany do nejvyšší ligy; tím, že jim poskytl za jejich (sponzorské) peníze příležitost se odvézt v autě ve II. lize?? To považuješ za odsouzeníhodné?? Tak obráceně: máš představu, kolik domácích mlaďochů má takový budget, aby si mohli zaplatit auto ve WRC2/WRC3??? A teď je úúúúplně jedno jestli u ŠM, KOWAXU, .......?? Stěží najdeš dalšího jednoho, protože mladý Erik "jede" v naprosto jiném programu.
Když ŠM postavil S2K tak nebyl pevný tovární tým, protože se šlo do neznáma se vším všudy a asi máš velmi slabou pamět, pokud zapomínáš, jak dopadl Abarth?? Výkony Pažoutů taky nebyly oslnivé a záchranou pro všechny byla nová skupina R5. Ono na rovinu, atmosféra NIKDY nebude zajímavá, tedy divácky výkonná, tedy marketingově "obchodovatelná". A, prosím, nepoužívaj slovo alibismus, pokud se jedná o přípravu angažmá v nové sportovní kategorii. Zkusil sis Ty někdy podnikatelské riziko v řádu milionů korun?? A prosím, neargumentuj tím, že vedení koncernu takové peníze nezajímají!!! Zajímají, chtějí efekt, výsledek; jinak by si ty miliony mohli vyplatit na dividendách a náš sport by šel .. - víš kam.