Pepi, jsou jen dvě možnosti:
1. jedná se o obyčejnou chybu, někdo se upsal a omylem výsledek škrtnul
2. Cais nedal po odpadnutí auto do závěrečného úpečka a bod mu tak logicky nenáleží
ad1, bod z Azor je uvedený ve výsledcích na ewrc-results i na of. stránkách fiaerc, takže pokud je to chyba na fiaerc, tak je možné, že ji na ewrc-results normálně opsali
ad2, na stránkách fia.com, kde je zatím tabulka po 7 závodech, u Caise není uvedený žádný bod. To by napovídalo tomu, že auto v závěrečném UP nebylo. Je to naprosto správné pravidlo (byť se tady proti němu Pluto tak rozčiloval), protože máš-li dostat body ze závodu, musí mít možnost soupeř dát na tebe protest. Jak ukázala historie (viz rok 2019 - Ingram vs. Lukjaňuk) , někdy může v konečném součtu rozhodovat opravdu každý bod. Jasně, může nastat extrémní případ, že např. auto kompletně shoří a už není co kontrolovat- Ale kolik takový případů z celkového množství je či bylo?! V drtivé míře se nejedná o nějaké fatální škody a když má auto poškozený chladič nebo vyvrácené kolo (viz Barumka), může kdokoliv proti tomu auto protestovat. Moc lidí asi neví, že motory u Orsákových fiest se před barumkou dělaly u Vančíka (žádný M-Sport) a co kdyby si někdo ze soupeřů řekl, ty jo, ten Cais tady letí neskutečně, co když je to motorem ... Pakliže ano, může dát protest.
ps: odpověď na otázku, zda platí 1., či 2., ví určitě Pluto. On se kolem ERC "trošku" motá ...
(v nejhorším se můžu u Orsáků či Caise doptat, budeš-li chtít)
pps: mne zase vrtá hlavou, proč nemá v absolutní klasifikaci MČR Cais uvedeno 22,5 bodu za barumku (pro MČR výše zmíněné pravidlo neplatí). Respektive ani tak nevrtá, jako spíš štve, protože to tam dělají lajdácky a těch chyb je tam víc ...