Jinak zkusím tradiční slohovku z vimperské etapy, kam jsem se ráno po shlédnutí meteoradaru vydal...
Začnu diváky a bezpečností obecně. Kartičku 4P jsem dostal, dokonce mi ji dávali několikrát. Jednou jsem potkal pana Pátla kontrolovat, jak jsou na místě rozmístění diváci a pořadatelé, jednou jsem slyšel vyhánění diváků z vrtulníku (na místo jsem ale neviděl). A taky jsem viděl zcela zbytečnou přítomnost policie. Parta ožralých magorů se nacpala v průběhu RZ do únikovky a nechtěli se hnout. Dva pořadatelé na místě s nimi nehli (oba jednali velmi klidně), na dotaz na policistu, zda s nimi nemůže pomoct mu odpověděl něco v tom smyslu, že nemůže, leda by se třeba začli prát (policisté se drželi co nejdál od této únikovky). To mě dost zarazilo, o to víc, když pak tito policisté rozebírali, jakou plíseň kdo jede. Nakonec se banda přesunula na bezpečnější místo, ale ani nevím, proč...
Počasí super, já nikde nezmokl a naopak mám zarudlý ksicht

S tím, co jsem viděl jsem spokojený, až na maličkost v podobě dvou odstoupených Peugeotů přímo před nosem (Orsák a Peták). Dojmy z posádek asi takovéhle...
Pech ráno nic moc (asi kvůli potížím), odpoledne vysoké nasazení.
Kresta na oko nijak netlačil. Na Valašce do toho šel opticky daleko víc.
Štajf jel velmi agresivně a hodně riskantně, kde jsem ho viděl (např. na přejezdu hlavní u Libotyně skočil asi dvakrát dál než druhý v pořadí (asi Kresta) a štrejchl přitom předkem slušně o zem, o pár metrů dál prý lehce probrzdil a nedaleko pak narazil do Gassnera. Hned za skokem je tady zatáčka a Štajf vzhledem k tomu skočil opravdu hooodně. Na oko to bylo určitě super, ale...
Valda veeelmi klidně a opatrně, to byl alespoň můj pocit. Žádné riziko, na přejezdu hlavní se vůbec neodlepil od země, žádné velké smyky se taky nekonaly, kde jsem byl. Divácky celkem neatraktivní jízda, ale na stopky rychlá.
Orsák docela v klidu. Běhálek pro mě neobvkyle bez krizovek před mýma očima

Velmi divoce Ducháček a Vacek. Ti oba na mě působili hodně přemotivovaně. Menší krizi si u nás vyrobil celkem z ničeho Jelínek. Atraktivně tradičně Trojan, hezky taky Barvík nebo Sýkora. Naopak Emil jel dost divně, nevím, jestli neměl nějaké problémy. Hodně pěkně jel taky Duna.
Z historiků se mi moc líbil finský řidič Oplu Monza (údajně beznohý!), Tichý a Hloušek, Subeam a taky první Porsche...