


 Přitom všechno mohlo být jinak, protože mu do Freistadtu přijela jen půlka zázemí a když se vedle jeho auta ještě v pátek večer válela porouchaná převodovka a náhradní byla někde v dílně v Itálii, nebylo klukům moc do smíchu. Ött Tanak jezdil na asfaltu velice nenápadně, což ale po první sekci vyvrátily výsledky časů z RZ - ve všech třech průjezdech měl narozdíl od všech ostatních konkurentů stabilní časy v rozmezí jen několika sekund bez ohledu na vytahaný nebo nevytahaný bordel. No a na šotolině prostě neměl konkurenci, to byl velký sport. Mým osobním favoritem byl před závodem Vali Porcisteanu, během soboty ale udělal až moc chyb (velké bum na asfaltu a dva defekty na dvou šotolinových RZ). Takže když jeho tým v servisu prováděl jemnou hodinářskou práci za pomocí metrového kladiva, aby se na lanceru aspoň trochu podařilo narovnat zbořený kufr, bylo jasné, že se zároveň do země zarážejí i "Porcelánovy" šance.
 Přitom všechno mohlo být jinak, protože mu do Freistadtu přijela jen půlka zázemí a když se vedle jeho auta ještě v pátek večer válela porouchaná převodovka a náhradní byla někde v dílně v Itálii, nebylo klukům moc do smíchu. Ött Tanak jezdil na asfaltu velice nenápadně, což ale po první sekci vyvrátily výsledky časů z RZ - ve všech třech průjezdech měl narozdíl od všech ostatních konkurentů stabilní časy v rozmezí jen několika sekund bez ohledu na vytahaný nebo nevytahaný bordel. No a na šotolině prostě neměl konkurenci, to byl velký sport. Mým osobním favoritem byl před závodem Vali Porcisteanu, během soboty ale udělal až moc chyb (velké bum na asfaltu a dva defekty na dvou šotolinových RZ). Takže když jeho tým v servisu prováděl jemnou hodinářskou práci za pomocí metrového kladiva, aby se na lanceru aspoň trochu podařilo narovnat zbořený kufr, bylo jasné, že se zároveň do země zarážejí i "Porcelánovy" šance. ), jeho dobrždění do retardéru bylo milimetrovou a hodně srdeční záležitostí - ostatně je to viděti ve videu, co sem dal Mirek. Nejvíc crazy tady ale byl Gigi, který půlku závěrečného sjezdu k retardéru a kose letěl na brzdách dverami vperod. Jak jsem se později dozvěděl, teprve si osahával, jak to auto na malých brzdách funguje. A právě v tomhle momentě prý zjistil, že moc ne
 ), jeho dobrždění do retardéru bylo milimetrovou a hodně srdeční záležitostí - ostatně je to viděti ve videu, co sem dal Mirek. Nejvíc crazy tady ale byl Gigi, který půlku závěrečného sjezdu k retardéru a kose letěl na brzdách dverami vperod. Jak jsem se později dozvěděl, teprve si osahával, jak to auto na malých brzdách funguje. A právě v tomhle momentě prý zjistil, že moc ne   
 



PLuto píše:Nechci snižovat kvality vítězů, ale z mých informací se o Ottův výběr hodně zasadil Markko Märtin, který vydatně loboval u "výběrové komise". Co se týká Raschiho, pokud si dobře pamatuju z Mille Miglie, tak angličtinou zrovna moc nevládne...



Podle mě Markko lobbovat nemusel, stačilo mi to, co jsem viděl. No a Miglia byla už hodně dávno, v té době byl s anglinou trochu na štíru třeba i Honza...PLuto píše:Nechci snižovat kvality vítězů, ale z mých informací se o Ottův výběr hodně zasadil Markko Märtin, který vydatně loboval u "výběrové komise". Co se týká Raschiho, pokud si dobře pamatuju z Mille Miglie, tak angličtinou zrovna moc nevládne...

Lidi od Pirelli uznali, že s desítkama byly nějaké technické problémy, ale taky dodali, že mlaďoši k těm autům nemají na tratích zrovna hodně respektu... Kdo ví, jak to je.Plhus píše:A není to fuk?? Stejně se budou celý rok trápit s nefunkčníma desítkama a nic moc si nezajezdí...

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků