gonzo píše:Zmínil jsi ten systém 4 RZ servis a znovu 4RZ. Pokud je to kvůli nepřejíždění diváků,tak dle mě to má naprosto opačný efekt. Na RZ 2 po projetí cca 30-40 aut se většina diváků rozhodla přejíždět na Troják (já taky). Ono totiž start 2 RZ byl 9:48 a druhý průjezd "až" 14:55. I když mezeru vyplní HA ,tak dlouho čekat tam asi skoro nikdo nebude. Tenhle systém se mi nelíbí,nehledě na to,že posádky jely bez gum a servisu 4 RZ.
Tak on tento systém není jen kvůli divákům, ale i kvůli snížení přejezdů a nutnosti jediného servisního areálu v Otrokovicích, který je hlavně z Trojáku a Semetína hodně daleko. Při současném stavu tratí Barumky se dají jet prakticky jen dvě varianty - buď ta letošní s 4 úseky, servis, 4 úseky nebo loňská 2 úseky, servis, 2 úseky, servis, 2 úseky, servis, 2 úseky, servis. Každá má své plusy i své mínusy. Navíc, série pouze dvou zkoušek po sobě naráží na problematiku toho, že délka těch RZ musí být minimálně 30 km (což znamená, že třeba spojení Biskupice+Zádveřice nebo Ořechov+Pindula tuto podmínku nesplňuje).