Onboard asi RZ1: Amaxopoulos - DS3
sloní kýta píše:Prosím, týden bez internetu a tudíž i bez Monte - řekne mi někdo, proč byl Toník tak pomalý? Až tak, že jsem to nečekal?
-xp- píše:No přiznám se, je mi to trochu zvláštní... RZ8 byla jen kousek od nás a že by tam byla o tolik jiná situace? Navíc se jela později, takže i špióni tam mohli být hoodně pozdě a to v době, kdy u nás už leželo dost sněhu na cestě... A bylo od rána pod nulou, tak se určitě nedalo čekat, že by se to nějak zlepšovalo, navíc že by byl někde seriózně suchý asfalt (který by odpovídal těm slikům v kufru), tomu se mi zkrátka nechce věřit ani trochu
Haryk píše:OK, tady je ale potřeba vědět víc věcí. Třeba:
Jeli špioni obě erzety, nebo byl na každou jeden vůz? Vzhledem tomu, kdy mohli nejpozději na trať a kdy jely posádky ze servisu to je dost důležitý.
Když je u mě boží dopuštění, neznamená to, že je tomu tak na všech dvaceti kilometrech.
I když jsem na svoje místo, odkud se koukám, jel po trati, neznamená to, že zůstala ve stavu, v jakém jsem ji projížděl.
Slicky byl asi pekelnej úlet, o tom žádná
Já bych si ani na místě nedovolil žádnej soud a naopak, když jsem u bedny viděl na Delecourově autě hroty, tak jsem kroutil hlavou. Dokud jsem neviděl obrázky z cíle
Řešením by mohl být vrtulník nad tratí (místo pupíků s Ruska a Číny by byl užitečnější), nebo rozházení lidi po pár kilometrech se znalostí výberu gum a jeden, kterej by info od nich v servisu zapisoval do mapy erzety. Třeba by se takoví lidé vyplatili. Nebo by naopak celou soutěž svítilo sluníčko a byly by to vyhozené prachy.
Mirek Fric píše:Zkusím odpovědět
Špioni jeli obě RZ stejní. Kdy přesně posádky vyjížděly ze servisu nevím, to je fakt.
Ad počasí - jednak sněžit mělo i podle radarů a jednak když je vidět, že v celém údolí, kde je půlka RZ7 leží těžké sněhové mraky a za celý den nebylo nikde vidět slunce, tak se určitě něco odhadovat dá.
Vím, že to je svým způsobem náhoda, ale protože jsme po RZ i odjížděli v protisměru, tak vím, že stav odpovídal našemu odhadu - tj. první část ve stoupání bez sněhu a zbytek komplet na sněhu. Stejným způsobem to vypadalo i před dvěma lety a odpovídá to nadmořské výšce. Ale jak říkám, to samozřejmě může být náhoda.
Delecour přesně jak říkáš dostal info od přátel po trati. Škodovka na trati měla údajně lidi taky (a myslím, že náklady na ně vedle nákladů na testy jsou minimální). Rozhodli se, jak se rozhodli, ať už sami nebo pod vlivem volby Solberga. To už je jedno, nepovedlo se. Holt se to musí za rok zkusit znova, i když letos k tomu vysněnému vítězství bylo hodně blízko.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků