Novinky a zajímavosti z českého šampionátu v roce 2008

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod PLuto » stř 10.09.2008 00:53

Koukám, že jste se tu pěkně rozjeli :D Já se přiznávám, že jsem velkým zastáncem snížení počtu závodů, hlavně těch ve velkém šampionátu. Těch soutěží je velké množství a většina jezdců tak volí jen závody kolem svého bydliště. Možná vás překvapí fakt, ale řada lidí nejezdí některý z kompletních seriálů nebo inklinují ke sprintům jednoduše proto, že nemají dostatek dovolené na velký šampionát.
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 23735
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod Haryk » stř 10.09.2008 03:41

Snížení počtu závodů a rotace je nápad. Jestli je dobrý, o tom rozhodne provedení a tady bych viděl zakopanýho pudla. Kdo a podle čeho vude vyrotován ven a kdo zarotován dovnitř? Rozhodnou oschlé chlebíčky, názory jezdců, diváků, nebo počet kamarádů v Autoklubu?
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod Bill » stř 10.09.2008 13:46

JanO píše:No, to je jako kdyby bylo moc obchodů a musel přijít někdo osvícený, aby rozhodl, že ty menší a navštěvovanější budou ob den zavřené, aby ty prázdné mohly zůstat…
Podle mě v konkurenci vypadne ten podnik, kam nikdo nebude jezdit. Je to pro mě přirozenější, než výsledek kšeftování v nějaké komisi.


Špatné řešení. Než by skončily podniky, nebude je mít kdo jezdit. Ne všechny závody jsou závislé na počtu účastníků. Spíš by to chtělo motivovat závodníky, aby si vybrali jeden seriál a ten jeli komplexně.
Bill
N/2
 
Příspěvky: 600
Registrován: ned 06.07.2008 11:15

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod Bill » stř 10.09.2008 13:47

Haryk píše:Snížení počtu závodů a rotace je nápad. Jestli je dobrý, o tom rozhodne provedení a tady bych viděl zakopanýho pudla. Kdo a podle čeho vude vyrotován ven a kdo zarotován dovnitř? Rozhodnou oschlé chlebíčky, názory jezdců, diváků, nebo počet kamarádů v Autoklubu?


To je tipický český problém. Pořád je lepší se o to pokusit, než dělat nic. Nebo máš lepší názor? Sem s ním.
Bill
N/2
 
Příspěvky: 600
Registrován: ned 06.07.2008 11:15

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod JanO » stř 10.09.2008 14:03

Bill píše:Špatné řešení. Než by skončily podniky, nebude je mít kdo jezdit. Ne všechny závody jsou závislé na počtu účastníků. Spíš by to chtělo motivovat závodníky, aby si vybrali jeden seriál a ten jeli komplexně.

Konečně něco geniálního. Tak motivuj. :lol: :lol: :lol:
Motivace závodníků jako prostředek pro snížení počtu podniků, tomu budu fandit.
JanO
A/5
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon 07.01.2008 19:33
Bydliště: Vyškov

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 10.09.2008 14:14

JanO píše:Podle mě v konkurenci vypadne ten podnik, kam nikdo nebude jezdit. Je to pro mě přirozenější, než výsledek kšeftování v nějaké komisi.


Tady se dá namítnout, že počet startujících je silně závislý na termínu, kdy se podnik jede. Je jasné, že na podniky ze začátku sezony jede víc posádek než na ten poslední. Stejně tak, když se sejdou dva podniky tesně za sebou, asi nebude nejlepší být tím druhým, že? A tím jsme opět u kupčení, tentokrát s termíny.

Představa, že se podniky nějak vyeliminují samy mi přijde uhozená. Na Třebíč taky nikdo už roky nejezdí a pokud nebude vyřazena zásahem vyšší moci, bude se jezdit dál. A kvůli oblíbenosti u posádek to určitě není.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod Bill » stř 10.09.2008 14:16

JanO píše:Konečně něco geniálního. Tak motivuj. :lol: :lol: :lol:
Motivace závodníků jako prostředek pro snížení počtu podniků, tomu budu fandit.


Máš nějaký lepší nápad? Podle mě je snížení počtu podniků (snížení nákladů na celou sezónu v šampionátu, snížení časové náročnosti na dovolené) jedním z nejpodstatnějších faktorů.
Bill
N/2
 
Příspěvky: 600
Registrován: ned 06.07.2008 11:15

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod JanO » stř 10.09.2008 15:04

Mirek Fric píše:Tady se dá namítnout, že počet startujících je silně závislý na termínu, kdy se podnik jede. Je jasné, že na podniky ze začátku sezony jede víc posádek než na ten poslední. Stejně tak, když se sejdou dva podniky tesně za sebou, asi nebude nejlepší být tím druhým, že? A tím jsme opět u kupčení, tentokrát s termíny.

Představa, že se podniky nějak vyeliminují samy mi přijde uhozená. Na Třebíč taky nikdo už roky nejezdí a pokud nebude vyřazena zásahem vyšší moci, bude se jezdit dál. A kvůli oblíbenosti u posádek to určitě není.


Ale to je přece samozřejmé, že počet startujících závisí na termínu. To vědí i v komisi, proto Vyškov i Tišnov měly (jako jediné v letošním kalendáři) týdenní odstup - Vyškov týden po Šumavě a Tišnov týden po Hustopečích. A přežili jsme.

Já osobně po mých zkušenostech nemohu být zastáncem vyřazování "zásahem vyšší moci" - konkrétně té naší vyšší moci s jejími praktikami. Kolikrát už měla být takto vyřazena například Šumava, že. Ale tady nejde o to, že bych z principu nesouhlasil s tím, že nejhorší vypadne (vypadnou). Já sám jsem se v jednom už postarším kritickém článku (u konkurence) dovolával uplatnění postupu a sestupu, ale na základě férového zhodnocení všech podniků. To se v našich podmínkách jaksi nedaří.
JanO
A/5
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon 07.01.2008 19:33
Bydliště: Vyškov

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod JanO » stř 10.09.2008 15:12

Bill píše:Máš nějaký lepší nápad?

Jasně že mám. Neplést se asociaci jezdců do kšeftu. Kdo jiný než jezdci sami by měl vědět, kolik podniků v roce je pro ně únosné a kolik už neeeee.
JanO
A/5
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon 07.01.2008 19:33
Bydliště: Vyškov

Re: Novinky a zajímavosti z českého šampionátu

Nový příspěvekod Haryk » stř 10.09.2008 19:56

Ač Čech, tak fakt netuším, čo je to také "tipický český problém". Nápad s redukcí, nebo rotací je OK (napsal jsem to již jednou), ale mě zajímá, podle čeho budou rotanti a reduktanti rotováni a redukováni. Toto je můj názor a dotaz současně.

Na pokusy jsou laboratoře, nikoli kapsy týmů, závodníků, diváků a pořadatelů.

Vždy, když něco píšu, kladu důraz na jasná pravidla. Bez nich je každý dobrý úmysl i pokus, cestou do pekel. A ještě něco, za cizí peníze se experimentuje (a pokusuje) vždy líp, než za vlastní. Stačí takto?

Bill píše:
Haryk píše:Snížení počtu závodů a rotace je nápad. Jestli je dobrý, o tom rozhodne provedení a tady bych viděl zakopanýho pudla. Kdo a podle čeho vude vyrotován ven a kdo zarotován dovnitř? Rozhodnou oschlé chlebíčky, názory jezdců, diváků, nebo počet kamarádů v Autoklubu?


To je tipický český problém. Pořád je lepší se o to pokusit, než dělat nic. Nebo máš lepší názor? Sem s ním.
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2008

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků

cron