Tomáš píše:Snad můžu za Pluta: žádný klíč či předpis na to není. Startovku (i do 2. etapy) podepisuje ředitel závodu, je tak za ní zodpovědný. Je logické, že při seřazení (doplnění restartovaných posádek) se prioritně přihlíží k výkonnosti, a to i s otázkou na bezpečnost. Základem je proto pořadí po 1. etapě, ale když někoho postihne problém (viz Pech), tak se dle selského rozumu posune dopředu. Kdyby startoval za Tomkem (tak bylo pořadí po 1. etapě), kterému dal na 22kilometrové Strašínské RZ přes minutu, tak by to na 19kilometrovém Korábu nejspíš dopadlo podobně a hrozily by kolizní situace. Proto ten posun o 8 pozic dopředu.
Jak by ten mustr měl přibližně vypadat? Neumím si ho moc představit. Kdysi blahé paměti se to někdo snažil u nás dělat na základě jakýchsi matematických modelů a dosažených rychlostí z erzet, ale to taky moc nefungovalo, protože se tím nikdy v rallysportu nedají aplikovat všechny faktory typu dílčí technické potíže, krátké výpadky z tratě, nesprávná volba pneumatik atp.Prokop Siwek píše:Díky. Pecha to prve vysvětlovalo, Březíka už méně. Což by se nestalo, kdyby na to byl jasně daný mustr (lze-li ho vymyslet). Ale v případě těchto dvou to asi nakonec bylo naštěstí jedno.
Dále - z čeho by se v tomto případě pro ten mustr brala data? Z toho jednoho závodu? Ano, v tom případě by byl Bříza zařazen blbě, protože na okruhu měl přidělen čas po (někým jiným) poškození retardéru. Poté Mlázovy mu moc nevyšly (9.čas za Odložilíkem i Cvrčkem) a na Keply už nedojel, jiná data ze soboty u něj nebyla. Byly ale k dispozici časy z Valašky, kde předtím, než vylomil kolo, jel rovinu se špičkou a Odložilíka i Cvrčka tam bezpečně porážel. Takže z čeho by měl onen mustr vycházet? Byl by krátkodobý nebo dlouhodobý? Je to hodně složité, vymyslet to tak, aby to bylo spravedlivé...-xp- píše: Jak by ten mustr měl přibližně vypadat? Neumím si ho moc představit. Kdysi blahé paměti se to někdo snažil u nás dělat na základě jakýchsi matematických modelů a dosažených rychlostí z erzet, ale to taky moc nefungovalo, protože se tím nikdy v rallysportu nedají aplikovat všechny faktory typu dílčí technické potíže, krátké výpadky z tratě, nesprávná volba pneumatik atp.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků